lunes, 5 de abril de 2010

CROACIA
























Aviones de lata
biblia en los cajones
hotel de 5 estrellas
semana nada santa
costa de puertos
ropas tendidas
vinito rojo
lagos y cascadas
islas y penínsulas
dulces y saladas
deporte deportivo
canchas improvisadas
luces y sombras
marachino y verduras
chocolate y helados
palabros e idiomas
reflejos y cuentos
viejos marineros
barquero de Siddhartha
gatos por doquier
letras y números
buscando ositos
estaciones acosadas
gitanas y croatas...

5 comentarios:

  1. Que camara usas?
    Tanche ben chulas :D
    Pero como ben dicías, que ía esperar praias con augas claras e cristalinas... Eu xa me supuxen que Croacia non andaría moi ben, creo que ainda lle quedan uns anos largos pra se recuperar de todo o acontecido fai quince anos, ou ó menos dese tema.
    Fai un hoco na maleta a próxima vez pra unha lata de atún e servidor :)

    ResponderEliminar
  2. Me encanta la 16!!! un beso.iri***

    ResponderEliminar
  3. Pois levei a cámara vella, Nikon D70, ademáis está chea de manchas, de usala nos entroidos...
    Con respecto a Croacia, está moito mais recuperada do que pensaba, pero a costa e todo rocas, e as praisa son estreitiñas, eso si, están cheas de chiringuitos, que nesta época inda están cerrados...
    A próxima vez, conto con un gatiño que me acompañe... jajaja...

    ResponderEliminar
  4. Fantasticas fotos, Eviña. Tiene ese aroma de otra cultura, tienen una luz diferentes, especial,...

    ResponderEliminar
  5. gracias Seve! siempre me escribes cositas guays en los blogs... MOLA!

    ResponderEliminar